,,Never lose hope'' The Cape

Reklamy - druh médií

24. dubna 2011 v 11:11 | ListeRo |  Aktuální články k aktuálním situacím
Každý je zná. Jsou totiž všude. Otravné reklamy, které vám říkají co máte dělat. Ovlivní vás a donutí vás si koupit právě nějakou kravinu, kterou absolutně nepotřebujete. Já nepatřím mezi ty lidi, které nějak mohutně ovlivňují reklamy. Reklama mě ovlivní jen tehdy, kdy mě při filmu donutí vstát a dojít si na záchod. Navíc lidé, které, stejně jako mě, reklama neovlivní, jsou velmi rozčílení, pokud se náhle přeruší jejich oblíbený film s Chuckem Norrisem a místo dalšího kopu hrdinů, se jim na televizi objeví sekačka John Deer, která podle všeho sponzoruje pořad. Tito lidé (pokud jsou již v pokročilém věku) mohou mít jisté problémy se srdcem. Začnou rudnout a chrchlat nadávky jako obvykle a než se nadějí, válejí se na podlaze v bolestných křečích a topí se vlastní šťávě. Ovšem toto hodlají tvůrci reklam pominout, protože vědí (nebo spíše věří), že existuje typ člověka, který jim skočí právě na tu jejich reklamu. Jenomže člověk takovéto představy, by musel mít svůj byt plný různých pracích prášků, sekaček John Deer, mnoho kosmetiky a spoustu přípravků na posílení erekce. Dále by musel mít nejmíň pětipatrovou garáž plnou různých aut, různých značek. Dovolené by trávil v Karibiku, Egyptě či v Africe a neustále by posílal peníze na různé charity. A to vše je ještě málo. Vemte si, kdyby tento šílený člověk seděl byť jen hodinu u Teleshoppingu! Ale tyto představy jsou nadmíru hloupé. Pochybuji, že někdo, kdo sedí znuděně v bytě 1+KK a kouká na malou televizi, vůbec pomýšlí s nadšením o koupi sekačky John Deer, kterou by si mohl postavit doprostřed pokoje, aby mu ji chodili přátelé obdivovat. Každopádně mě to už poměrně štve. Jak reklamy, tak sekačka John Deer, která dává ,podle mě, víc než sobecky najevo svojí majetnost tím, že sponzoruje téměř každý pořad tuším na Prima Cool. Dost šílení jsou taky operátoři, kterým očividně nestačí, že každý má několik miliónů klientů. Podle toho, kolik mají reklam to vypadá, jako kdyby byli malá utiskovaná společnost. Místo toho se brodí v penězích a ještě by chtěli víc. Nestačí se jen brodit, oni se přímo chtějí topit. Reklamy jsou masové šílenství, ale nikdy se jich nezbavíme.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Líbí se Vám články?

Ano
Ne

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama